Archive for December, 2017

به خاطر sattmacher: این ظروف شما را گرسنه

آیا این را می دانید؟ شما چیزی خورده اید و نیم ساعت بعد دوباره گرسنه هستید؟ چطور ممکن است؟ خوب، این برای بدن ما نیست که به نظر می رسد در اولین نگاه است. به دنبال این است که گرمی تند و زننده است.

Woman is eating asian
امروز صبح شما تصور می کردید که برای خود و بدن خود چیزی خوب می کنید و خودتان را به یک ترکیب شیرین یا آب میوه ای غنی از ویتامین می دهید. اما پس از یک مدت کوتاه احساس گرسنگی تند و زننده به شما کرد.
شگفت زده نباشید، چون آب میوه ویتامین ها و فیبر زیاد است، اما آنها حاوی مقدار زیادی قند می باشند که باعث می شود سطح قند خون به طور قابل توجهی به سمت بالا حرکت کند و به همان اندازه سریع می شود. نتیجه: گرایش
برای جلوگیری از آن، فقط یک پودر پروتئین یا کره ی گردویی را به هم بزنید. بنابراین نمایه تغذیه جبران می شود و حمله گرسنگی باقی می ماند.
سوشی؟ اما این سالم است؟ سبزیجات در آن وجود دارد – و ماهی. همانطور که فکر می کردیم سالم نیست، سوشی نیست. از آنجا که: رول سوشی عمدتا از برنج است، به ویژه به اصطلاح کالیفرنیا رولز. نسبت ماهی و سبزیجات نسبتا کم است – از این رو نسبت پروتئین های اشباع شده و فیبر.
هیچ شگفتی بزرگ نیست پس از همه، محصولات سفید آرد دارای بهترین شهرت نیستند. همچنین درست است
سطح انسولین بلافاصله پس از مصرف افزایش می یابد و سپس به طور مستقیم دوباره سقوط می کند. میل به غذا همراه است و شما بیشتر دوست دارید به طور مستقیم بخورید – و شاید حتی آن را انجام دهید.
نتیجه: شما در حال افزایش است بهتر است: از دانه های کامل استفاده کنید. آنها شما را بیشتر طول می کشد و به کاهش وزن کمک می کنند.

شما قطعا باید از این اشتباهات در طول ناهار اجتناب کنید

یک ساندویچ دست یا اسنیتزل با چیپس در غذاخوری – چنین وعده غذایی سریع و راحت است اما بسیار سالم نیست و حاوی چند تله ناهار معمولی است.

صبحانه به عنوان “مهمترین وعده غذایی روز” برای بسیاری بسیار سالم است و در عصر کربوهیدرات به راحتی حذف می شود. اما در ناهار ما همه هنوز اشتباهات قابل اجتناب می کنیم. مطمئنا، در طول ناهار، شما به ندرت وقت زیادی دارید. اما اگر چند چیز را اجتناب کنید، حتی یک ناهار سریع می تواند سالم باشد.

L'association de la pomme et du camembert est à tomber pour ce croque à emporter pour un pique-nique.

هنگامی که جلسه به دنبال نشست، اغلب با ناهار دیر می شود. اما اگر تا 14 یا 15 ساعت صبر کنید، سطح قند خون هم کاملا در زیر زمین است. گرسنگی شما خیلی عالیست که شما تضمین می کنید که چیزی ناسالم بخورید و به عنوان سرب در معده سخت می شود و باعث خستگی شما می شود. بنابراین: در صورت شک، قبل از خوردن غذا. اگر غذا اصلی را در ساعت 11 بیاورید، بعد از آن هیچ گرسنه غذایی نخواهید خورد.

سبزیجات کافی نیست: سالاد و سبزیجات تازه حاوی مواد مغذی ارزشمندی هستند که بدن ما نیاز دارد. با این حال، در بسیاری از وعده های غذاخوری، سبزیجات زیادی در صفحه وجود ندارد. سعی کنید حداقل یک سالاد سالاد کوچک را به عنوان استاندارد بگذارید. علاوه بر این، شما می توانید کمی از مواد غذایی خام را در میان بیندازید. گوجه فرنگی، قطعه هویج، کرفس یا پاپیروس عالی هستند و به سرعت آماده می شوند.

بیش از حد کالری: پخته شده، سرخ شده و در سس کره ای غرق شده است – این چیزی است که هر ناهار کابوس دانیل شباهت دارد. در واقع، بسیاری از مردم در ظهر روزانه کالری زیادی مصرف می کنند. علاوه بر بمب های واضح کالری مانند سیب زمینی سرخ شده، اسنیکس پودر شده یا سس کیک، همچنین برخی از معیارهای تله کالری پنهان وجود دارد. بسیاری از سس سالاد آماده شده با کالری بسیار بالایی دارند. و نوار مرغ در سالاد همچنین مانند نسخه برش از schnitzel مرغ پخته شده و سرخ شده است. بنابراین حتی یک سالاد می تواند یک بمب کالری و ناهار ناسالم تبدیل شود.

سعی کنید نه تنها چیزی را به خودتان ببخشید، بلکه یک غذای آگاهانه با هم بگذارید. یک ناهار ناسالم و معمولا خیلی سریع شما را دیر می کند و خسته می کند و کارایی شما را کاهش می دهد. شما همچنین با کالری و ناسالم زیاد غذا می خورید. بنابراین، از یک طرف، پوند اضافی و از سوی دیگر، کمبود مواد مغذی مهم است. شما می توانید هر دو با ناهار سالم را اجتناب کنید.

سلام دنیا!

به نام خدا

به سرویس وبلاگدهی نت سايت خوش آمدید.

این نخستین نوشته‌‌ی وبلاگ شماست . به اين وسيله پيوستن شما به خانواده نت سايت را خير مقدم عرض مي كنيم. شما می‌توانید آن‌ را ویرایش یا پاک کنید و پس از آن وبلاگ نویسی را آغاز کنید!

براي آشنايي بيشتر و نحوه استفاده از امكانات سايت به آموزشگاه نت سايت مراجعه فرمائید.. …

مدیریت گروه نت سايت