شما قطعا باید از این اشتباهات در طول ناهار اجتناب کنید

یک ساندویچ دست یا اسنیتزل با چیپس در غذاخوری – چنین وعده غذایی سریع و راحت است اما بسیار سالم نیست و حاوی چند تله ناهار معمولی است.

صبحانه به عنوان “مهمترین وعده غذایی روز” برای بسیاری بسیار سالم است و در عصر کربوهیدرات به راحتی حذف می شود. اما در ناهار ما همه هنوز اشتباهات قابل اجتناب می کنیم. مطمئنا، در طول ناهار، شما به ندرت وقت زیادی دارید. اما اگر چند چیز را اجتناب کنید، حتی یک ناهار سریع می تواند سالم باشد.

L'association de la pomme et du camembert est à tomber pour ce croque à emporter pour un pique-nique.

هنگامی که جلسه به دنبال نشست، اغلب با ناهار دیر می شود. اما اگر تا 14 یا 15 ساعت صبر کنید، سطح قند خون هم کاملا در زیر زمین است. گرسنگی شما خیلی عالیست که شما تضمین می کنید که چیزی ناسالم بخورید و به عنوان سرب در معده سخت می شود و باعث خستگی شما می شود. بنابراین: در صورت شک، قبل از خوردن غذا. اگر غذا اصلی را در ساعت 11 بیاورید، بعد از آن هیچ گرسنه غذایی نخواهید خورد.

سبزیجات کافی نیست: سالاد و سبزیجات تازه حاوی مواد مغذی ارزشمندی هستند که بدن ما نیاز دارد. با این حال، در بسیاری از وعده های غذاخوری، سبزیجات زیادی در صفحه وجود ندارد. سعی کنید حداقل یک سالاد سالاد کوچک را به عنوان استاندارد بگذارید. علاوه بر این، شما می توانید کمی از مواد غذایی خام را در میان بیندازید. گوجه فرنگی، قطعه هویج، کرفس یا پاپیروس عالی هستند و به سرعت آماده می شوند.

بیش از حد کالری: پخته شده، سرخ شده و در سس کره ای غرق شده است – این چیزی است که هر ناهار کابوس دانیل شباهت دارد. در واقع، بسیاری از مردم در ظهر روزانه کالری زیادی مصرف می کنند. علاوه بر بمب های واضح کالری مانند سیب زمینی سرخ شده، اسنیکس پودر شده یا سس کیک، همچنین برخی از معیارهای تله کالری پنهان وجود دارد. بسیاری از سس سالاد آماده شده با کالری بسیار بالایی دارند. و نوار مرغ در سالاد همچنین مانند نسخه برش از schnitzel مرغ پخته شده و سرخ شده است. بنابراین حتی یک سالاد می تواند یک بمب کالری و ناهار ناسالم تبدیل شود.

سعی کنید نه تنها چیزی را به خودتان ببخشید، بلکه یک غذای آگاهانه با هم بگذارید. یک ناهار ناسالم و معمولا خیلی سریع شما را دیر می کند و خسته می کند و کارایی شما را کاهش می دهد. شما همچنین با کالری و ناسالم زیاد غذا می خورید. بنابراین، از یک طرف، پوند اضافی و از سوی دیگر، کمبود مواد مغذی مهم است. شما می توانید هر دو با ناهار سالم را اجتناب کنید.

Leave a Reply